Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit es promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a la revolució saludable?
En dependència directa del director de compres, el tècnic/a gestionarà l'aprovisionament de producte fresc, tenint en compte la rotació del producte a botiga i magatzem, amb l'objectiu d'oferir el màxim servei a botiga amb el mínim estoc possible.
Que faràs? - Revisar el pronòstic de venda d'articles ordinaris i promo, amb la finalitat de garantir que la proposta de comanda està en línea amb la previsió de sortides de magatzem. - Revisar els paràmetres d'aprovisionament i configuracions del sistema per cada una dels articles amb la finalitat de garantir i assegurar un subministrament suficient, i evitar així possibles riscos en la merma i la venda. - Realitzar les diferents comandes a proveïdors amb la finalitat de garantir la disponibilitat d' stock al magatzem. - Recullir les necessitats provinents de les botigues i les trasllado a magatzem amb la finalitat de garantir-ne la seva preparació. Em - Actualitzar i plasmar al sistema la configuració de les dades de producte i proveïdor, amb la finalitat de garantir la qualitat i fiabilitat de la informació necessària per l'execució del procés de compra. - Revisar i analitzar les compres mínimes de producte i en detecto possibles desviacions amb la finalitat de proposar modificacions d'articles amb risc de merma. - Realitzar un seguiment diari dels principals indicadors (KPIs) de aprovisionament amb la finalitat de garantir el correcte funcionament del procés i detectar possibles millores. - Revisar i analitzar l'stock de producte a magatzem amb la finalitat de minimitzar el sobrestock i maximitzar l'eficiència del procés. - Verificar l'stock de productes en el magatzem, amb la finalitat de contrastar-lo amb les necessitats d'aprovisionament de les botigues així com per confirmar que el producte del què disposem quadra amb el teòric.
Què esperem de tu? - Coneixements informàtics de SAP. - Es valoraran coneixements en aprovisionament. - Coneixements informàtics amb EXCEL. - Experiència amb aprovisionament. - Coneixement i experiència amb producte fresc. - Experiencia dins el sector retail.
Què t’oferim? - Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió. - Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable. - Retribució en funció d'experiència i valor aportat. - Contracte indefinit. - Incorporació immediata. - Lloc de treball: Olèrdola o Barcelona / Teletreball