Descripció:
Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament d’Administració. Ubicació Barcelona.
Funcions:
* Suport a l'área d'administració de PIMEC en el control d'impagats, compres, relació amb proveïdors, entre altres tasques administratives.
* Tràmits amb clients i bancs.
Requisits:
* Titulació CFGS en Administració i Finances o similar.
* Es precisa una persona preferentment, amb coneixements administratius i experiència professional en àrees administratives o comptables.
* Domini del Paquet Office.
* Es precisa persona responsable, amb ordre, i amb capacitat de treball tant en equip com individualment.
S'ofereix:
* Jornada Completa.
* Horari flexible d’entrada i sortida. De dilluns a dijous; 08:00h - 09:30h fins les 17:00h -18:30h. Divendres; 08:00-09:30h fins les 14:00h-15:30h.
* 1 dia de teletreball.
* Contracte indefinit.
#J-18808-Ljbffr