Per a important despatx multidisciplinari, situat a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a tècnic/a laboral. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar i gestionar els clients en totes les qüestions laborals.Les seves principals funcions són:- Confecció de nòmines i quitances, gestió d'incidències.- Tramitació d'altes, baixes i modificacions a la seguretat social.- Confecció i comunicació de contractes.- Càlcul d'IRPF (previsió anual i regularitzacions).- Maneig de Sistema Red, Siltra, Contrat@ i Delt@.- Comunicacions amb Organismes Oficials.- Gestió models 111 i 190Es requereix:- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.- Persona habituada a treballar amb programes de gestió laboral.- Persones flexibles i resolutives.S'ofereix:- Projecte laboral estable amb projecció i creixement professional.- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.- Bon ambient laboral.Experiència requerida:- Experiència prèvia d'un any desenvolupant les funcions esmentades.Formació requerida:- Grau en Relacions Laborals, Ciències del Treball o similars.Idiomes requerits:- Català: Expert.- Espanyol: Expert.Requisits valorables- Valorables cursos específics del sector.