Aquesta oferta es tramita per BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgent (PIU), per l'empresa World Gestión de Servicios que necessita incorporar de forma immediata persones amb perfil: OPERARDOR/A CALL CENTER
Busquem persones amb bones habilitats interpersonals, que pugui establir relacions de confiança amb els clients, i que tingui escolta activa i empatia per a entendre les seves necessitats
FUNCIONS:
- Atendre i gestionar les crides entrants i sortints de manera que sempre estiguem a l'altura de les expectatives del client, garantint una experiència positiva.
- Realitzar anomenades a possibles clients, identificant als interlocutors clau per a oferir-los una prospecció més efectiva i personalitzada.
- Busquem a algú amb habilitats de comunicació excepcionals, tant verbal com escrita.
-Busquem persones amb bones habilitats interpersonals, que pugui establir relacions de confiança amb els clients, i que tingui escolta activa i empatia per a entendre les seves necessitats
- És clau que tinguis una forta orientació a resultats i que puguis treballar de manera autònoma.El més important: una actitud positiva i sempre enfocada en el client
-Treballar braç a braç amb l'equip comercial, organitzant reunions comercials amb clients potencials, assegurant-nos que trobin les millors solucions i que, al final, s'aconsegueixin acords beneficiosos per a totes dues parts.
- Registrar i mantenir actualitzada la informació dels clients en el sistema per a continuar oferint un servei àgil i adaptat a les seves necessitats.
Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 20
* Horari: 9:00 a 14:00 h o 16:00 a 19:00h
* Retribució brut anual: 9.852
* Categoria professional: Aprenent
* Temps d'experiència: +5
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Negociació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Iniciativa
* Idiomes: Castellà - Molt avançat