Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SABADELL un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA. L’empresa es dedica al sector administració de finques.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
* Atenció al client i proveïdors.
* Seguiment d'incidències de comunitats de propietaris i departaments arrendats.
* Conformitat de factures de proveïdors.
* Seguiment de la morositat.
* Es valorarà coneixements del programa de gestió TAAF.
* Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
* Horari: de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:15. Divendres de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00.
* Distribució salarial: 12 pagues.
#J-18808-Ljbffr