Som una entitat que busca professionals destacats per unir-se a nostre equip.
Descripció del treball
Funcions principals:
* Control i gestió de les comunicacions en matèria de personal, incloent-hi ingressos i sortides d'empresa, modificacions de jornada laboral i altres aspectes relacionats amb la seguretat social.
* Administració i control dels contractes de treball, períodes de prova i comunicacions amb l'SEPE (Servei Públic d'Ocupació d'Espanya).
* Gestió i enviat de documentació relativa a nous contractistes, incloent el manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte de treball i altres documents necessaris.
* Vigilància de la salut: revisió mèdica regulars per als nous contractistes i seguiment general de les condicions de salut dels empleats.
* Preparació i supervisió de la formació inicial sobre prevenció de riscos laborals per als nous contractistes.
* Atenció a consultes i dubtes del personal de l'entitat i les delegacions en matèria laboral.
* Control i registre del marcatge del personal.
* Recepció i introducció de les vacances del personal al sistema Integro.
* Administració i arxiu de documentació personal a la base de dades (Service Manager, Integro i expedients digitals).
* Revisió i processament del correu diari equip RRHH. Responsabilitats auxiliars del lloc.
* Confecció de calendaris anuals de jornada laboral per delegacions.
* Informe mensual del personal.
* Ajuda al personal de vigilància en la tramitació de Certificats de professionalitat.
* Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.
Llengua
Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat) i espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)