Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu!
Funcions:
1. Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.
2. Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.
3. Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.
4. Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.
5. Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.
6. Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisits:
1. Experiència prèvia de 4 a 8 anys en el sector distribució o com a responsable d'equip de caixes.
2. Formació CFGM o CFGS valorable.
3. Destresa en el ús d'eines d'anàlisi, fulls de càlcul i eines col·laboratives.
4. Coneixements en NPS, SAS i Microsoft Dynamics.
5. Coneixements financers bàsics.
6. Alt coneixement d'ofimàtica.
7. Nivell mitjà d'anglès.
Condicions:
1. Banda Salarial: negociable segons vàlua.
2. Incorporació: Immediata.
3. Jornada completa, torn partit.
#J-18808-Ljbffr