Tens ganes d’incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s’alineïn amb l’estratègia de les diferents empreses del grup?
Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?
Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.
Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.
MISIÓ
Gestió de les incidències a l'usuari, dministrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacional
FUNCIONS
* Gestió i configuració de comptes d’Office365 de Microsoft
* Configuració, gestió i manteniment de servidors virtualitzats
* Resolució d'incidències mitjançant eines de tiquet
* Brindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologia
* Troubleshooting
* Gestió d'infraestructures de Backup on-premise i al Cloud
* Monitorització d'equips
* Documentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.
* Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d’informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.
FORMACIÓ
* Cicle formatiu de grau superior o similar
* Imprescindible anglès tècnic
EXPERIÈNCIA VALORABLE:
* Coneixement en sistemes operatius Linux
* Valorable coneixements en Exapta
* Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware
* Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.
* Experiència en la gestió d’entorns Windows, incloent des de l’arquitectura de dominis fins a la gestió d’endpoints
* Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics