La persona seleccionada formarà part de l'equip de captació de Fons (50% de la jornada) en l'àmbit més reactiu (redacció de propostes derivades de convocatòria) i de suport tècnic a Gerència (50% de la jornada). Col-laborarà en els diferents projectes que es portin a terme en tots els negociats de gerència (Àrea d'inserció sociolaboral, Captació de Fons, Servei d'Al-lèrgia, Proves Complementàries i Odontologia).
Responsabilitats:
* Identificar convocatòries d'institucions públiques (administració europea, estatal, autonòmica i local) i d'entitats privades i valorar la seva idoneïtat.
* Redactar i pressupostar els projectes a presentar a convocatòries de subvencions o projectes d'altre tipus en els quals decidim participar.
* Elaboració de pressupostos i propostes tècnic-comercials.
* Fer el seguiment i donar suport a la justificació de les subvencions públiques i privades, en coordinació amb el servei impulsor del projecte i el departament econòmica-financer.
* Elaborar els informes de seguiment i justificació dels fons en coordinació amb les àrees responsables de la seva execució.
* Col-laborar en definir l'estratègia i els processos de l'área.
* Assistir, aixecar acta i fer seguiment dels acords de les reunions a les quals es convidi, amb diligència i confidencialitat.
* Redactar projectes, protocols i altres documents d'interès pel funcionament de les àrees de gerència.
* Coordinar les reunions i preparar-ne la documentació necessària.
* Demanar, reclamar i fer seguiment de l'aportació d'indicadors de les àrees.
* Coordinar les necessitats de les persones responsables dels serveis Salut (Al-lèrgia, Proves Complementàries i Odontologia) amb les estructures de suport.
* Representar a la gerència en alguns espais institucionals o de sector.
Requisits:
* Experiència 2 anys.
* COMPETÈNCIES PERSONALS: Bones habilitats comunicatives i de relació. Autonomia en la priorització de tasques. Gestió del temps. Gestió i seguiment d'acords. Confiança-discreció i confidencialitat. Capacitat d'anàlisis i de síntesis. Empatia. Polivalència. Capacitat de resolució de conflictes.
* COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: Capacitat analítica i habilitat en la gestió econòmica i numèrica. Gran capacitat i velocitat de redacció en català, castellà i anglès. Elaboració de pressupostos. Habilitat alta en la utilització d'eines informàtiques (paquet Office) especialment Word, Excel, PowerPoint.
* Competències / coneixements: Diplomatura o llicenciatura d’àmbit social, econòmic, humanístic o periodístic. Imprescindible carnet professional - ACTIC nivell 1 - bàsic.
#J-18808-Ljbffr