Descripción del trabajo
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción
Des de PIMEC, i en col-laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Sant Celoni un / a oficial administratiu / iva. L’empresa es dedica a serveis de neteja i atenció domiciliària.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinit i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
* Gestió de cobraments i pagaments.
* Preparació de la documentació laboral, fiscal i comptable per passar-la a gestoria.
* Gestió de remeses, control de pagaments, facturació electrònica (B2B router), control i facturació dels serveis.
* Arxiu de documentació.
* Atenció a clients.
Requisits
* Coneixements en elaboració de nòmines i contractes.
* Experiència prèvia en una posició similar.
* Valorable experiència en el programa A3 Assessor / A3AERP.
* Coneixements d'ofimàtica.
* Català parlat.
* Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contracte de 20h / setmanals. Horari de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00h.
* Sou brut anual: 8.300 €.
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF / 132 / 2018, de 30 de juliol.
#J-18808-Ljbffr