El nostre client es una reconeguda i sòlida empresa comercialitzadora d'una sèrie d'aplicacions informàtiques que ella mateixa desenvolupa.Totes elles destinades a empreses, no a particulars.Volem reforçar l'equip amb una persona que realitzi diferents funcions, totes elles encarades a client, destacant:Atenció (telèfon, mail, ...) de clients. Dubtes, preguntes senzilles d'operativa, consultes de facturació o temes administratius.Prospecció comercial entre diferents leads que aporta l'empresa, contactant i mirant de crear nous clients.Fidelització de clients, mitjançant contacte via mail i/o telefònic, posant atenció en la venda creuada, incremental.Actualització del CRM (base de dades) de clients de l'empresa i també de potencials clients.Diferents tasques administratives.OFERIM:Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i en creixement.Formació específica i exhaustiva en producte per part de l'empresa.Horari partit.Flexibilitat horària.Format híbrid: 2 o 3 dies per setmana teletreball.Molt bon ambient de feina.Salari en funció d'experiència aportada i possibilitat de variables en funció de resultats.Requisits:Grans capacitats de relació amb clients i orientació a resultat.Bona comunicació oral, en català i castellà.Domini del correu electrònic i bon ús del paquet office, especialment, coneixement d'excel.Persona ordenada, rigurosa, metòdica.Gust per les noves tecnologies.
#J-18808-Ljbffr