DADES DE L’ EMPRESA: 2005 Castell S.L.U
OFERTA DE TREBALL: Responsable d’Atenció al Client.
FUNCIONS DE: La figura del Responsable d’Atenció al Client és entesa com la màxima ambaixadora de l’Hospitalitat e Imatge del nostre restaurant. És la principal responsable de garantir la bona EXPERIÈNCIA dels nostres clients. Les tasques principals dels responsables d’atenció al client són: donar la benvinguda als nostres clients; fer complir les mesures de seguretat i higiene de tots els nostres clients, entre d’altres, mesures higièniques, control d’aforament i neteja/desinfecció freqüent de les instal·lacions; servei a taula de les comandes i oferir un nivell alt d’hospital·litat a tots els nostres clients.
Nº DE VACANTS: 3
MODALITAT DE CONTRACTE: Indefinit
DURADA DE CONTRACTE: Indefinit amb 2 mesos de període de prova.
JORNADA: Torns rotatius - Acceptem disponibilitat horària – Jornada parcial.
DATA PREVISTA D’INCORPORACIÓ: Immediata.
SALARI BRUT: Dades informades a l’entrevista de personal.
REQUISITS PERSONES CANDIDATES:
* EDAT: 18-30 anys.
* FORMACIÓ REGLADA: Educació Secundaria Obligatoria.
* EXPERIÈNCIA LABORAL: Es valorarà, si bé no es imprescindible.
IMPRESCINDIBLE:
* Bona imatge
* Caràcter amable i positiu
* Disponibilitat per treballar els caps de setmana
* Rapidesa d’adaptació a nous entorns
ALTRES REQUISITS:
* Persona proactiva i acostumada a treballar en equip
* Professionalitat i puntualitat
Si creus que encaixes en el perfil, ets una persona proactiva i tens ganes de formar part d’un gran equip, inscriu-te a la vacant. T’esperem!
#J-18808-Ljbffr