Tens experiència treballant en un departament d´atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Coneixement d´idiomes? Aquesta vacant t´interessarà!
Des d´Adecco estem cercant un perfil d´Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d´Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l´eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
-Control i resolució d´incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Se requiere:
Requisits:
-Indispensable bon nivell de francès (B2). Valorable coneixements d´altres idiomes com anglès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
Se ofrece:
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l´empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari de 9h a 18h.