Descripción del trabajo
Gestió de nòmines:
* Elaborar i processar les nòmines mensuals dels empleats dels clients, assegurant la correcta aplicació de la normativa laboral vigent.
* Calcular i aplicar deduccions corresponents (IRPF, Seguretat Social, etc.).
* Assegurances socials i cotizacions: Realitzar la gestió dels segurs socials, inclosa la preparació i presentació dels documents a través del sistema RED i SILTRA.
* Mantener al dia les cotizacions dels empleats i resoldre incidències amb la Seguretat Social.
* Contractes laborals: Preparar i gestionar contractes laborals, renovacions i pròrrogues conforme a la normativa.
* Tramitar altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social.
* Gestió d'incidències: Gestionar incidències relacionades amb el càlcul de nòmines, com errors en la cotització, dies de baixa per malaltia o accident, i permisos retribuïts.
* Asesorar als clients en la interpretació de les nòmines i resoldre les dues.
* Càlcul de finiquitos i indemnitzacions: Calcular i gestionar el finiquito dels empleats que finalitzen la seva relació laboral, incloses les indemnitzacions per menyspreu o la finalització del contracte.
Idiomes: català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
#J-18808-Ljbffr