The Vall d'Hebron Research Institute (VHIR) is a public sector institution that promotes and develops the research, innovation and biosanitary teaching of the Vall d'Hebron University Hospital. Through the excellence of our research, we identify problems of society and we contribute to spread them around the world. In April 2015, the Vall d'Hebron Research Institute (VHIR) obtained the recognition of the European Commission HR Excellence. This recognition proves that VHIR endorses the general principles of the European Charter for Researchers and a Code of Conduct for the Recruitment of Researchers (Charter & Code). VHIR embraces Equality and Diversity.
As reflected in our values, we work toward ensuring inclusion and equal opportunity in recruitment, hiring, training, and management for all staff within the organization, regardless of gender, civil status, family status, sexual orientation, religion, age, disability or race.
Administratiu/va Post-Award (facturació i comptabilitat) Recerca Competitiva Nacional
La Unitat de Recerca Competitiva Nacional dona suport a la comunitat científica de la Vall d'Hebron durant tot el cicle de vida dels projectes competitius nacionals. La Unitat fomenta i dóna suport als investigadors en la recerca d'un finançament competitiu nacional per a la recerca, detectant oportunitats i contribuint al desenvolupament de propostes de qualitat. Actualment estem buscant una persona per unir-se a l'equip per donar suport administratiu a la gestió econòmica i administrativa de l'área de recerca competitiva.
Formació i qualificacions:
Requerit:
Cicle Formatiu Grau Superior (branca comptable idealment).
Fluïdesa en català i castellà
Capacitat d'organització
Atenció al detall
Capacitat de comunicació efectiva (verbal i escrita)
Experiència i coneixements:
Requerit:
Mínim 1 any d'experiència exercint tasques de suport administratiu comptable
Coneixement dels principals instruments de finançament competitiu
Experiència en gestió i organització de la informació
Competent en les eines de MS Office
Principals responsabilitats i tasques:
Revisar (tenint en compte criteris d'elegibilitat) i comptabilitzar factures, fulls de liquidació, minutes i càrrecs interns de SCT en els ajuts en execució, així com fer el seguiment de possibles incidències.
Seguiment venciments de les despeses comptabilitzades.
Participar en la millora contínua dels processos interns.
Donar suport administratiu (documentació, signatura, presentació, seguiment, arxiu) durant la justificació dels projectes o ajuts concedits en processos d'auditoria, esmena, al·legació o recurs, en la sol·licitud de canvis (pressupost, composició de l'equip, investigador principal, centre, pròrrogues, etc.)
Donar suport a totes aquelles tasques de la seva área d'actuació que li siguin encomanades pel seu/seva responsable.
Condicions Laborals:
Posició a temps complet: 40 hores setmanals
Incorporació: immediata
Salari Brut anual: 18,589,05 € (Els rangs salarials són coherents amb la nostra escala salarial del conveni col·lectiu)
#J-18808-Ljbffr