Busquem incorporar en l'àmbit de Recursos econòmics una posició de Controller, amb l’objectiu de realitzar seguiment i anàlisis del pressupost de la entitat, pel assegurar el compliment de l'establert a nivell de:
1. Elaboració pressupost anual de l’entitat.
2. Control i seguiment analític del compliment del pressupost.
3. Anàlisis de les possibles desviacions, proposta de mesures correctores.
4. Elaboració de projeccions trimestrals.
5. Revisió i assignació de les diferents despeses imputables en els projectes.
6. Revisió assignacions costos personal i hores.
7. Tasques administratives associades al àmbit de control pressupostari.
8. Preparació dades econòmiques per la presentació a subvencions, i/o requerides per administracions o altres entitats.
9. Col·laborar en el desenvolupament i implementació de la normativa de la entitat i procediments de control.
Els requisits per a aquest lloc són:
1. Formació: Diplomatura o grau universitari en Econòmiques, Empresarials o ADE.
2. Experiència: 1 any en posicions similars.
3. Domini eines ofimàtiques, especialment Excel.
4. Competències de treball en equip, pensament analític, planificació i organització, orientació al treball de detall.
5. Orientació a la vulnerabilitat.
Valorarem:
1. Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
2. Experiència Power Bi. Entorn Office 365. Office: Word, PowerPoint.
3. Valorable formació postgrau/màster control de gestió o similar.
Què t’ oferim:
1. Incorporació: Immediata.
2. Contracte: Indefinit.
3. Jornada laboral i horari: Jornada completa, horari de dilluns a divendres, amb flexibilitat, 3 tardes lliures i jornada intensiva a l'estiu.
4. Centre de treball: Carrer Joan D’Àustria - Barcelona.
5. Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Conveni propi Creu Roja Barcelona.
6. Número vacants: 1.
#J-18808-Ljbffr