Descripcion: Cerquem persona per portar la gestio de la botiga i atendre als clients que s''adrecin a l''agrobotiga realitzant una atencio personalitzada, satisfactoria i de qualitat. L''abast de la seva gestio contemplara: FUNCIONS: Explotacio del comer: compte de resultats, KPIs, marges, etc. Assessorament i venda als clients. Relacio amb provedors: negociacio amb nous provedors, alta de nous articles, preus, etc. Planificacio i lideratge de les canyes anuals: promocions, nous articles i nous serveis, oportunitats de negoci, etc. Disseny i desenvolupament de noves linies de negoci. Coordinacio i supervisio del personal: tasques, responsabilitats, jornada laboral, vacances, etc. Manteniment de la botiga: exposicions, lineals, etc. Responsable de la gestio administrativa: comandes a provedors, recepcio d''albarans, tancament de caixes, inventaris, etc. Organitzacio del magatzem: control d''existencies, entrada de mercaderies, etc. Liderar, motivar i formar al personal de la botiga. Gestio de residus i seguiment de bones practiques. REQUISITS: Valorable experiencia en tasques de gestio de botiga i datencio al client per a botiga d''alimentacio i comercialitzacio en sector agroramader. Carnet de carretoner. Coneixements de SAP. Bon nivell d''ofimatica. Domini de les tasques administratives del punt de venda (caixes, control provedors, inventaris, etc.). Catala i castella parlats i escrits correctament. #J 18808 Ljbffr