Presentem el lloc de treball
AXXON selecciona per a una empresa multinacional del sector d'automoció.
La persona seleccionada s'integrarà al departament de compres de la regió d'Espanya i Portugal, seguint les directrius de compres de l'empresa.
Les tasques inclouran:
1. Realitzar les diferents compres indirectes (subministraments diversos, recanvis, maquinària...).
2. Contactar directament amb els proveïdors.
3. Negociar amb els proveïdors per obtenir quotes competitives i garantir el compliment dels requisits de qualitat establerts pel Grup.
4. Analitzar costos i identificar oportunitats d'estalvi en els costos de fabricació.
5. Cercar i contractar nous proveïdors que compleixin els estàndards de qualitat i eficiència requerits.
6. Coordinar-se amb els departaments de producció, qualitat i comercial per assegurar un subministrament òptim i puntual.
7. Autoritzar el pagament de les factures als proveïdors.
8. Introduir i actualitzar dades en el sistema informàtic.
9. Assegurar el compliment dels terminis de lliurament establerts amb producció.
10. Gestionar i resoldre incidències relacionades amb el subministrament i la qualitat dels productes adquirits.
El candidat haurà d'afrontar desafiaments quotidians i prendre decisions importants per aconseguir els objectius del projecte.
L'empresa ofereix un entorn de treball internacional, amb accés a formació contínua i opcions de desenvolupament professional.
Requisits
* Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Enginyeria Industrial o Logística.
* Formació complementària en gestió de compres, supply chain o negociació amb proveïdors serà valorada positivament.
* Coneixement avançat en eines ERP de gestió de compres i bases de dades.
* Trajectòria mínima de 3 anys en posicions similars dins del departament de compres o aprovisionament.
* Experiència en empreses industrials, de manufactura o del sector logístic.
* Conociments en normatives de qualitat i proveïdors dins el sector industrial.
* Bon nivell d'anglès, especialment per a la gestió de proveïdors internacionals.