Descripció de l'oferta:
Es requereix persona per a realitzar les tasques administratives senzilles i el processament informàtic de la documentació relativa al seu departament d’acord amb les instruccions i els circuits administratius establerts pels seus superiors.
Tasques:
1. Rebre, filtrar i transmetre les trucades telefòniques i els clients que puguin dirigir-se a les oficines.
2. Realitzar el processament informàtic de la documentació pertinent (factures, albarans, etc).
3. Classificar i arxivar expedients i documentació.
4. Control de pagaments, reclamació impagats.
5. Entrada de dades comptables.
6. Etc.
Ubicació: Vic
Sector: Comerç metall
Tipus de contracte: Inicialment temporal per cobrir una baixa maternal
Horari: De dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h i de 15.00h a 19.00
Salari: Segons conveni
Requisits:
Estudis: Adients al lloc de treball
Altres: Català i castellà correctament escrits i parlats. Es valorarà anglès. Experiència preferible en lloc de treball similar.
S'ofereix: Inicialment contracte de substitució
#J-18808-Ljbffr