Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip) Funcions i requisits de la vacant Assessor/a econòmic (Referent econòmic d'equip)
Realització de l’obertura comptable i l’elaboració de l’inventari de béns dels usuaris, fitxes econòmiques, obertura i registre de comptes bancaris.
Confeccionar, gestionar i modificar els Plans de Treball Individualitzats econòmics (inclosos els pactes de targetes, aportacions, etc) en coordinació amb el Pla de Treball Social.
Du a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada persona acompanyada. Reunions a la Fundació o al domicili amb la persona acompanyada i referent social per establir els plans de treball i les demandes econòmiques. Reunions amb referent social per la revisió i seguiment del pactes econòmics vigents.
Realitzar els informes econòmics de la persona acompanyada (usuaris) sobre un exercici comptable, i fa la rendició final de comptes.
Control de comptes bancaris:
• Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.
• Alta comptes bancaris per visualització a la línia oberta.
• Carregues a targetes dels usuaris i dels equips de l'àrea social (targetes de roba de crèdit, targetes d'agents i de referents).
• Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament ('flash').
• Transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.
• Demandes econòmiques extres dels equips socials (referent i agents) i tancament de mensualitats.
• Efectuar el tancament de comptes: tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.
Gestionar les necessitats econòmiques de les persones acompanyades:
• Supervisió i acompanyament als lloguers dels/les PA’s juntament amb l’àrea patrimonial.
• Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.
• Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.
• Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.
• Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.
• Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.
Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.
Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.
Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmics dels/les PA’s.
Realitzar els tràmits de canvis de domiciliacions bancàries de pagaments i prestacions diversos.
Evitar endeutaments a la persona, tot garantint la solvència de les persones acompanyades.
Du a terme reunions amb persones acompanyades i/o persones del seu entorn proper per fer seguiment de temes econòmics i/o patrimonials.
Du a terme quantes gestions administratives calgui sobre l’activitat econòmica de la persona acompanyada.
Condicions que ofereix l’empresa:
Tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).
Perspectiva de la feina:
Estabilitat laboral.
Previsió d'incorporació.
Altres dades a destacar:
S'OFEREIX:
Estabilitat laboral.
Treball en un entorn jove i dinàmic.
Creixement professional.
Jornada completa.
Horari: tres dies de 8h a 15h i dos dies de 8h a 18h (amb una hora per dinar).
Salari segons vàlua del candidat.
- Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.
- Llicenciat amb titulació Economia.
- Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials.
- Grau amb titulació Comptabilitat i Finances.
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
Es valorarà positivament l’experiència realitzant funcions similars o iguals a les indicades de la posició, com a tècnic o auxiliar administratiu i de gestió de la comptabilitat.
Nivell d'experiència: Organització privada i sense ànim de lucre.
#J-18808-Ljbffr