Plaça vacant:
Consultor/a senior
Descripció de l’empresa
Estratègia Momentum co SL ( és una empresa de consultoria estratègica i organitzativa, ubicada a Barcelona, centrada majoritàriament en el desenvolupament de projectes en l'àmbit del Sector Públic (ajuntaments, administracions publiques, universitats, ...), Sector No Lucratiu (cooperatives, fundacions, associacions, xarxes,...) i Xarxes d'Organitzacions. La majoria de projectes desenvolupats són de definició o seguiment de la implantació de l’estratègia, millora de processos, participació ciutadana o de secretaria tècnica d’institucions, espais participatius o estratègies sectorials.
Descripció del lloc de treball
Necessitem incorporar un CONSULTOR/A SENIOR que sigui capaç de desenvolupar projectes de consultoria d’estratègia i organització, essent també capaç de liderar-ne alguns. Els projectes en els que participarà seran majoritàriament en l'àmbit de la definició d’estratègies institucionals, anàlisi organitzatiu i de processos, seguiment de projectes o actuant com a secretaria tècnica. Pensem en una persona empàtica, rigorosa, analítica, amb valors i amb actitud professional i emprenedora, amb experiència en funcions similars i estudis acadèmics a nivell de grau, llicenciatura o enginyeria. Es valorarà la polivalència, i motivació per la millora de la societat en general i del sector públic en particular.
Requisits mínims
- 3 anys d’experiència en el sector de la consultoria de sector públic
- Grau / Màster, idealment en Ciències Socials (Econòmiques, Sociologia, Polítiques, ...), però oberts també a d’altres titulacions acadèmiques
- MS Office:
word, powerpoint i excell nivell avançat (taules dinàmiques, ...)
- Català i Castellà (imprescindible bon nivell d’ortografia i redacció en ambdós) i bon nivell d’Anglès
- Ordre i rigor per gestionar informació
- Capacitat analítica i de síntesi per analitzar i estructurar informació amb esperit crític
- Bona comunicació oral i escrita
- Persona metòdica i rigorosa, amb actitud professional i emprenedora
- Empatia i bona comunicació amb l’equip i els clients
- Curiositat, estar al dia de l’actualitat i coneixement del sector públic i no lucratiu.
Funcions principals:
- Desenvolupar projectes en contacte amb els equips del client
- Liderar projectes de consultoria comptant amb un equip de consultors/es juniors
- Preparar propostes comercials
Tasques:
- Obtenció, representació gràfica i anàlisi d’indicadors
- Explotació de qüestionaris de reflexió.
- Entrevistes personals
- Preparació i dinamització de sessions de treball (presencials i online).
- Anàlisi, estructuració i síntesi d’informació i documentació.
- Redacció i elaboració d’actes i informes.
- Interlocució amb persones de l’equip dels clients.
- Planificació i organització temporal de les tasques.
Condicions del contracte:
- Incorporació immediata
- Contracte indefinit a jornada completa (40 hores / setmana).
- Salari competitiu, a determinar en funció del perfil