Administratiu/va comptable amb experiència. Gestió de proveïdors, SAGE, Excel, ERP, CRM... Formació requerida: CFGM/ CFGS en Administració i Finances. Jornada parcial de 30 h, en horari de matí.
* Registre i comptabilització diària de les factures dels proveïdors.
* Comptabilització i seguiment cartera d'efectes de pagaments i cobraments.
* Realitzar la conciliació dels comptes bancaris i assegurar la previsió dels saldos comptables.
* Col·laboració i suport en la comptabilitat de clients / vendes.
* Gestió diària dels moviments bancaris, impagaments, targetes Visa i caixa.
* Donar suport a la responsable de comptabilitat en el tancament mensual i anual.
A més, com a membre de l'equip tindràs l'oportunitat de treballar en els projectes interns per a la revisió i automatització dels processos per ser més eficients.
Experiència: 2 anys en gestió de proveïdors.
Títol requerit: FP de Grau Superior en Administració.
Competències / coneixements: Proactivitat, empatia i treball en equip.
Altres beneficis: Oportunitat de creixement i desenvolupament professional dins de l'empresa. Possibilitat de teletreballar 1 dia a la setmana. Assegurança mèdica amb SANITAS. Subscripció al gimnàs a través de Gympass. Cafè i te tots els dies.
#J-18808-Ljbffr