La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Tècnic/a de marketing per a cobrir una vacant al departament.
Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius consensuats.
Entre altres funcions es responsabilitzarà de:
1. Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.
2. Realitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyes.
3. Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la Fundació.
4. Dissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguiment.
5. Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.
6. Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.
7. Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briefing.
8. Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.
9. Realitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques.
10. Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.
11. Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.
Què oferim?
- Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona
- Incorporació: Setembre
- Tipus de contracte: indefinit
- Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.
- Horari: Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures.
- Possibilitat treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.
- Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.
- Experiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
- Experiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i vendes online).
- Habituat/da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials).
- Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs.
- Nivell de català i castellà bilingüe.
#J-18808-Ljbffr