Des del departament de busquem incorporar al nostre equip persones que contin amb un enfocament creatiu per gestionar la fidelització i retenció dels nostres clients amb ajuda de diferents eines.
Principals funcions
* Recepció de trucades potencials amb l'objectiu de generar la retenció dels clients.
* Tramitació i seguiment de tot el procés.
* Acompanyament del client en el bon ús del nostre sistema de protecció.
* Formació inicial remunerada i continua.
* Incorporació immediata.
* Pla de carrera i possibilitats reals de promoció interna.
* Orientació a objectius.
* Tolerància a l'estrès.
* Alta capacitat comercial i dots de negociació.
* Experiència prèvia en retenció en el sector del Contact Center.
Si t'apassiona la retenció telefònica, desitges desenvolupar una carrera professional dins d'una multinacional líder en el seu sector i treballar en un equip jove i dinàmic, t'oferim un pla de carrera amb futur estable i a curt termini, contracte laboral amb un salari fix més altes comissions!!
#J-18808-Ljbffr