ATENCIÓ A LES FAMÍLIES I GESTIÓ DE COMUNICACIONS:· Atenció presencial, telefònica i digital· Relació escola-família per a qüestions administratives· Suport a les famílies en la tramitació d'ajuts i altres gestionsGESTIÓ DE SERVEIS (MENJADOR I ACOLLIDA):· Control diari del servei de menjador i comunicació amb l'empresa de càtering· Control de l’assistència mensual de menjador i acollida per a la facturació i control d’ajutsTASQUES ADMINISTRATIVES I ACADÈMIQUES:· Elaboració i gestió de circulars, autoritzacions i formularis· Control i actualització dels expedients acadèmics i documentació associada· Gestió d'altes, baixes i del procés de preinscripció i matrícules· Elaboració de certificats acadèmics i altres documents oficialsMANTENIMENT DE DADES I ACTUALITZACIÓ DE LA INFORMACIÓ:· Actualització i revisió de bases de dades d'alumnes i famílies· Manteniment de la web de l'escola i elaboració de materials informatius (rètols i cartells)COORDINACIÓ I ATENCIÓ A INCIDÈNCIES:· Recepció i seguiment d'incidències diàries· Coordinació amb els diferents departaments per a la seva resolució· Relació amb agents externs per a la gestió de serveis i tràmits català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)