Descripció:
Per a PIME de llarga tradició dedicada a la distribució de materials per a la decoració, seleccionem un/a RESPONSABLE DE COMPRES, per a gestionar i optimitzar, en cost i temps, la compra i l'aprovisionament de productes.
FUNCIONS:
1. Dissenyar i establir els processos tècnics i administratius implicats en la compra de materials i productes.
2. Coordinar als diferents departaments per aconseguir els objectius productius, de costos i qualitat dels subministraments.
3. Col·laborar en l'elaboració del pressupost anual de compres.
4. Controlar i perseguir contínuament la millora de les condicions de la companyia, així com la recerca de nous proveïdors.
5. Canalitzar l'entrega de documentació tècnica sobre la qualitat de nous materials o modificacions dels existents.
6. Gestionar la devolució de materials defectuosos.
7. Optimitzar el nivell d'existències dels diferents productes.
8. Realitzar el seguiment de les comandes a proveïdors.
9. Coordinar les relacions entre els proveïdors i els diferents departaments de la companyia.
10. Realitzar/supervisar els inventaris anuals, periòdics o permanents, així com l'anàlisi d'existències.
Requisits:
1. Es valorarà residència a La Garrotxa o zones limítrofes.
2. Usuari/a avançat d'ofimàtica.
3. Experiència mínima d'1 any en compres, aprovisionaments o negociació de contractes.
4. Preferible coneixements del sector o afins.
#J-18808-Ljbffr