La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Tècnic/a de marketing per a cobrir una vacant al departament.Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius consensuats.Entre altres funcions es responsabilitzarà de:Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.Realitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyes.Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la Fundació.Dissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguiment.Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briefing.Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.Realitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques.Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.Què oferim?- Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona- Incorporació: Setembre- Tipus de contracte: indefinit- Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.- Horari: Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures.- Possibilitat treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.- Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.- Experiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.- Experiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i vendes online).- Habituat/da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials).- Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs.- Nivell de català i castellà bilingüe.
#J-18808-Ljbffr