En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s’ocuparà de:
* Crear, definir i implementar el pla de marketing de l’empresa.
* Gestionar els projectes i col·laborar amb altres departaments de l’empresa.
* Establir KPIs i optimitzar el rendiment de web, campanyes Google ads xarxes, email màrqueting, així com accions/campanyes offline.
* Gestionar campanyes en diversos mercats i realitzar la gestió i coordinació de fires.
* Crear contingut, dissenyar imatges i actualitzar la pàgina web de l’empresa.
* Actualitzar els catàlegs de productes en funció de les novetats de l’empresa.
* Analitzar la competència i fer estadístiques amb les dades extretes.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector.
* Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
* Formació contínua a càrrec de l’empresa.
* Jornada laboral de dilluns a dijous en torn partit i divendres intensiu.
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
* Formació de Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals, Comunicació Audiovisual o similar.
* Valorable experiència realitzant tasques similars.
* Domini de posicionament SEM i SEO.
* Domini de Google Ads per a campanyes de pagament en xarxes socials / web.
* Coneixement i domini de Xarxes Socials i Webs.
* Coneixements de programes de disseny i vídeo (Illustrator, Photoshop, etc).
* Imprescindible nivell elevat d’Anglès.
* Capacitat d’anàlisi, creativitat, atenció al detall, pro activitat i gestió del temps.
#J-18808-Ljbffr