Descripció del lloc de treball
La nostra empresa, una referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica, amb seu a Osona i presència internacional, està buscant un/a Customer Services.
Aquest professional/-a haurà d'oferir suport i col·laboració des de l'oficina al procés de gestió comercial.
Llistat de tasques i funcions:
* Col·laboració en la gestió comercial i coordinació amb l'equip comercial i els distribuïdors.
* Responsabilitzar-se del sistema de gestió del departament de Customer Service.
* Atenció telefònica i per mail a clients i distribuïdors.
* Recopilació i elaboració d'indicadors comercials.
* Resolució d'incidències diverses de clients (80% per mail, 20% telefòniques).
Oferim:
Incorporació immediata en reconeguda empresa industrial en creixement i amb sòlida trajectòria en el sector.
Jornada completa amb horari flexible: De dilluns a dijous: entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres: entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 16h.
Condicions salarials negociables segons l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
Persona responsable, empàtica, resolutiva, amb habilitats comunicatives i forta vocació de servei.
Coneixements i experiència en gestió administrativa - comercial en l'àmbit internacional.
Nivell avançat d'anglès (C1) i intermedi de francès (mínim B1).
Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Estudis mínims CFGS/FPII en Comerç Internacional o similars o formació universitària en Comerç Internacional, Traducció i Interpretació i similars o experiència professional equivalent.
Experiència mínima Es requereix experiència mínima de 5 anys desenvolupant tasques i funcions similars a les descrites, preferiblement en empresa industrial internacionalitzada o amb alt volum d'exportacions.
Idiomes mínims: Castellà: avançat. Anglès: avançat (C1). Francès: intermedi (mínim B1).
Es valoraran molt positivament domini d'altres idiomes estrangers.
Requisits valorables:
Es valoraran positivament coneixements del sector del packaging o de la cosmètica.
Es valorarà positivament experiència en l'ús del software KAIS.