Estem buscant un/a professional per a la posició dAdministratiu/va Comercial que treballarà directament com adjunt de direcció de la nostra empresa. El candidat/a ideal ha de ser organitzat, proactiu i tenir una alta capacitat per treballar en un entorn dinàmic.
Responsabilitats Principals:
Atenció al client: elaboració i seguiment de les comandes de compra del dia a dia. Gestió i solució de les incidències. Atenció telefònica.
Comercial: gestió dofertes i comandes, albarans, enviar confirmacions als clients, seguiment dentregues, gestió dincidències. Recolzament directe al departament comercial.
Gestió de la Botiga Física i online: Atenció al client, actualització de productes i preus, seguiment de comandes.
Logística: coordinació de les activitats logístiques nacionals i internacionals, seguiment d´enviaments i recepcions, gestió d´inventaris i manteniment de relacions amb proveïdors i clients. Optimització dels processos logístics.
Control d´Estocs i Inventaris: Anàlisi i manteniment del control d´estocs, gestió d´entrada de productes i gestió d´inventaris.
Optimització de Costos: Anàlisi de despeses, identificació d´oportunitats d´estalvi, negociació amb proveïdors i implementació de mesures per a la reducció de costos.
Altres Tasques Administratives: manteniment i actualització d´arxius i bases de dades, i altres tasques de suport requerides per direcció. Oferta de treball a la comarca Osona
Experiència prèvia en tasques administratives, gestió i introducció de comandes.
Es valorarà domini del programa Delsol.
Valorable cicle formatiu de grau superior dAdministració i Finances o similar.