Tens experiència en atenció al client? Et consideres una persona amb grans habilitats comunicatives? Si és així, aquesta oferta pot ser per a tu!
Des d'Adecco, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Banyoles, especialitzada en la creació de webs, botigues en línia, SEO, programes de facturació electrònica i altres serveis digitals. Degut al seu fort creixement, estem cercant perfils d'Atenció al Client - Comercial per oferir servei als clients que s'interessen pels seus productes i serveis, a través de telèfon, WhatsApp i formularis web.
Funcions principals:
* Atendre trucades, missatges de WhatsApp i correus electrònics per resoldre dubtes sobre els productes i serveis digitals de l'empresa.
* Recopilar i gestionar la informació dels clients per ajudar-los a completar el procés de sol·licitud de subvencions estatals (kit digital).
* Coordinació amb l'equip comercial per a la finalització de la venda, un cop el client ha estat qualificat.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
Requisits del perfil:
* Experiència en atenció al client i gestió de consultes.
* Coneixements bàsics del món digital (webs, màrqueting, ecommerce...).
* Habilitats comunicatives excel·lents i capacitat per generar confiança al client.
* Persona organitzada, resolutiva i capaç de gestionar múltiples tasques amb eficiència.
¿Qué oferim?
* Contractació estable directament a través d'empresa.
* Horari Intensiu amb entrada flexible.
* Servei de Càtering per dinar, a càrrec de l'empresa.
* Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
#J-18808-Ljbffr