Role: Auxiliar Administratiu/va (Recepció)
Location: Barcelona
Contract: Jornada parcial
Què busquem en tu?
1. Nívell acadèmic i especialitats formatives: formació professional relacionada amb la gestió administrativa o titulació universitària superior.
2. Experiència: relacionada amb tasques administratives.
3. Eines digitals i informàtica: domini del paquet Office, concretament del Word i coneixements de l’entorn Gmail o Outlook.
4. Idiomes: català, castellà i anglès (mínim B2).
5. Es valorarà positivament disposar d’un certificat de discapacitat.
Les teves competències i habilitats:
1. Proactivitat i empoderament personal.
2. Identificació i compromís.
3. Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
4. Comunicació.
5. Intel·ligència emocional.
6. Treball en equip i cooperació.
7. Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
Què faràs en el teu dia a dia?
1. Gestió de la recepció
* Responsabilitzar-se del funcionament de l’oficina.
* Atendre als missatgers.
* Realitzar entregues i recepcionar materials.
* Atendre a possibles visites. Indicar els hi on cal esperar i avisar a les persones d’Anthesis Lavola.
1. Suport a l’Àrea d’Operacions
* Actualitzar currículums, referències de l’empresa, bases de dades, etc.
* Llegir i revisar plecs i preparar documentació administrativa per la presentació de les ofertes per les licitacions.
* Redactar i maquetar documents.
* Introduir planificacions de projectes a la plataforma.
* Gestió de subvencions.
* Elaborar referències, registrar proveïdors i altres tasques que sorgeixin en el dia a dia de l’Àrea.
Quins són els avantatges de treballar amb nosaltres?
1. Formar part d’una empresa amb el segell B Corp on tenim cura del nostre impacte ambiental, cultural i social a través dels nostres valors i compromís amb l’entorn.
2. Formar part d’un equip que treballa per aconseguir un món més sostenible.
3. Ambient de treball agradable amb uns companys encara més acollidors i motivadors.
4. Cultura inclusiva i diversitat, perquè tota persona és única i volem escoltar les teves idees.
5. Projecció i carrera professional personalitzada per a que aconsegueixis la teva millor versió.
6. Formació continua i recursos formatius internacionals al teu abast.
7. A Anthesis Academy tindràs accés a diversos recursos en anglès per a que puguis impulsar la sostenibilitat i adquirir noves habilitats directives i coneixements del teu sector.
8. Estabilitat laboral i creixement professional per a que res t’aturi cap a l’èxit.
9. Oportunitats internacionals i una networking.
10. Participació en projectes d’iniciativa i responsabilitat social.
Jornada: 30 hores a la setmana al matins (de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 15h a 17h i divendres de 8h a 15h).
Retribució: negociable segons l’expertesa aportada.
Retribució flexible: assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet de transport.
Incorporació immediata. T’esperem a la nostra oficina de Barcelona.
I tu, quin impacte deixaràs?
#J-18808-Ljbffr