Descripción:
Per a prestigiós grup empresarial, especialitzat en la producció i comercialització de productes d'alimentació ecològics i de qualitat, seleccionem per a la seva botiga de Vic un/a CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT).
FUNCIONS PRINCIPALS:
1. Lideratge de l'equip d'atenció al client i caixers/es (3 a 6 persones) cap a la consecució dels objectius.
2. Entrenament, motivació i suport a l'equip.
3. Optimització de la secció (ordre, neteja, evitar cues a les caixes, gestionar les incidències, atendre i gestionar les reclamacions, protocols de devolució de productes i diners, cobraments/pagaments, etc.).
4. Control KPI's.
5. Suport al/la gerent de l'establiment en tot allò que sigui necessari.
REQUISITS:
1. Experiència en tasques similars.
2. Experiència en la gestió d'equips de treball.
3. Bon nivell de català i castellà parlats i escrits.
4. Residència a Osona o zones limítrofes.
5. Ofimàtica bàsica.
S'OFEREIX:
1. Retribució fixa + variable.
2. Estabilitat laboral.
3. Incorporació a empresa amb valors i en expansió.
4. Possibilitats de promoció.
#J-18808-Ljbffr