Descripción
Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
La teva missió és gestionar la relació comercial amb els clients i liderar el projectes executius d’arquitectura, reformes i interiorisme d’espais de treball.
Relació amb client a nivell tècnic i comercial. Manteniment de la cartera de client i potenciar les vendes amb clients nous i realització de visites de presentació de serveis i productes.
Elaboració de pressuposts, presentació a client, seguiment i tancament de la vendes.
Realitzar informes comercials per a la direcció.
Coordinar i planificar els projectes, detallant les activitats, recursos, terminis i costos.
Elaborar els projectes executius, amidaments i memòries.
Col·laborar amb la resta de departaments que intervenen en la execució dels projectes.
Dibuixar i completar plànols de projecte i presentacions 3D.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
Valorem persones amb iniciativa i alta capacitat organitzativa, bona relació interpersonal, comunicació fluida i treball en equip.
Formació superior en Arquitectura i valorable Máster en Gestió Comercial, Marketing, Vendes o similar.
Idiomes català i castellà nadiu. Anglès coneixements avançats per a comunicació oral i escrita.
Usuari/a de Ms. Office 360, Autocad, 3D.
Experiència mínima de 5 anys com a Project Manager i comercial.
Carnet de conduir.
¿Qué beneficios te aportaremos?
Formaràs part d’una empresa familiar referent en el seu sector amb un bon ambient de treball i possibilitat de creixement professional.
Contracte indefinit i jornada complerta en horari flexible de 8h/9h – 17.30h/18h de dilluns a dijous, divendres intensiu.
Jornada intensiva en el període d’estiu.
Pla de pensions.
2 dies de teletreball a la setmana després dels primers 6 mesos.
Salari 40.000 euros bruts anuals + 10.000 de retribució variable.
#J-18808-Ljbffr