Missió i Funcions
La seva principal missió serà gestionar la relació i seguiment de clients del servei de taller.
Responsabilitats específiques:
1. Atenció telefònica, correu electrònic i whatsapp per a la gestió de les necessitats dels clients.
2. Gestió i obertura de cites al taller amb els clients.
3. Obertura d'ordres de reparació per resoldre els problemes dels clients.
4. Seguiment i comunicació regular amb els clients sobre l'estat de les reparacions en curs.
5. Revisió i tancament correcte d'ordres de treball, preparant-les per al despatx comptable.
6. Gestió del cobrament de les reparacions efectuades.
7. Elaboració de pressupostos per als tallers que es realitzaran.
8. Control i organització adequada dels fitxers de notes.
9. Seguiment comercial dels clients, informant-los sobre les revisions periòdiques o manteniments necessaris.
10. Suport actiu per a l'obertura d'ordres de treball i la planificació de les feines corresponents. Disposa de vehicle propi i posseeix permisos de conduir: b.