Busquem una persona amb una actitud positiva i amb ganes de treballar, que es comprometi amb la seva feina i comparteixi els valors de l´empresa.
Funcions:
- Gestionar de manera diària totes les tasques relatives al departament de compres, assumint la responsabilitat de l´administració, gestió i control de les compres estratègiques, així com la gestió directa del nivell d´estoc i aprovisionament.
- Coordinar les peticions d´oferta de tot el panell de proveïdors de l´empresa.
- Processar les compres de materials amb els proveïdors, assegurant-ne el subministrament correcte en termes de temps, qualitat i quantitat.
- Gestionar i mantenir el sistema ERP, especialment en relació amb les condicions de compres: preus, especificacions, aspectes logístics dels lliuraments, normes, etc.
- Fer el seguiment i mantenir contacte constant amb els proveïdors per ajustar els lliuraments dels materials segons les necessitats actuals.
- Col·laborar en el procés d´homologació de noves referències de compra i/o serveis.
- Realitzar el seguiment i complir amb el pressupost de compres.
- Elaborar i seguir els indicadors i pressupostos de l´àrea.
- Assegurar que els paràmetres del sistema estan actualitzats i respectats en la planificació de compra de materials.
- Comprovar les factures dels proveïdors i altra documentació relacionada.
S´oferix:
- Estabilitat laboral en una empresa sòlida i en creixement.
- Incorporació immediata.
- Jornada Laboral: Temps complet, de dilluns a divendres
- Remuneració segons l´experiència i coneixements aportats.
Crea el teu futur amb nosaltres! Uneix-te a un equip dinàmic i compromès en el sector de l´alimentació ecològica. Oferta de treball a la comarca Moianès
Experiència Mínima: 1 any
Nivell alt escrit i parlat de català i castellà. Es valorarà coneixement daltres idiomes.