Retail Talent Group som una consultoria de selecció expertes en retail, distribució i eCommerce.
El nostre client es una gran companyia dedicada al sector retail.
Les oficines centrals estan ubicades al centre de Barcelona, amb un equip d'unes 50 persones, i es on busquem la posició de responsable de recepció & serveis generals.
Aquesta posició realitzarà les següents responsabilitats:
1. Filtratge i recepció de trucades telefòniques i de visites.
2. Recepció i enviament de paqueteria.
3. Classificació de correu postal i correu electrònic.
4. Control de les despeses i bestretes de caixa de l'oficina.
5. Supervisió i compra del material.
6. Reserva de sales a nivell intern.
7. Organització, reserva i compra de viatges per al personal de l'empresa (vols, trens, hotels, lloguer de cotxes, etc.).
8. Control de factures i despeses generades del viatge.
9. Suport en l'apertura i el tancament de nous centres/botigues, enviament del material necessari, compra de recanvis i material específic per botigues i els diferents departaments.
10. Coordinació del servei de neteja de l'oficina i del servei de manteniment tècnic.
11. Comparació de pressupostos, gestions de banc o enviaments de correus.
Busquem algú amb experiència en recepció d'almenys 2-3 anys, amb molta capacitat d'organització i coordinació. Es requereix ser bilingüe en català i castellà, així com coneixements d'Office, especialment Excel. Es valorarà un bon nivell d'anglès.
Es tracta d'una posició fixa, que començarà amb un horari de 9 a 15.00 aprox. de 30 hores i finalment a 40 hores en uns dos o tres mesos. L'horari serà llavors de 8-9.30 fins 17.15 a 19 i divendres de 8-9 i de 14-15.
Salari aprox: 18-20k€ més beneficis d'empreses (descomptes 30%).
#J-18808-Ljbffr