Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una important empresa ubicada a la comarca del Bages, líder en disseny i comercialització de mobles. Actualment, tenen la necessitat d'incorporar al seu equip de treball a un/a Administratiu/va Back Office.
Quina serà la teva missió a l'empresa?
En dependència del Responsable de Compres et responsabilitzaràs de:
1. Realitzar tasques administratives i de facturació.
2. Gestionar l'entrada i la sortida de comandes i la documentació relacionada amb ells.
3. Gestionar les peticions i incidències dels clients nacionals i internacionals.
4. Tenir interlocució amb altres departaments interns de l'empresa (comercial, compres i logística).
A la persona seleccionada se li ofereix:
1. Formar part d'una empresa consolidada i amb reconeixement nacional i internacional.
2. Estabilitat i pla de carrera intern.
3. Formació a càrrec de l'empresa.
4. Jornada laboral en torn central de dilluns a dijous i divendres intensiu.
5. Retribució salarial que cal concretar amb la persona seleccionada.
Pensem en una persona amb el perfil professional següent:
1. Formació en CFGM o CFGS d'administratiu/va o similar.
2. Serà valorable que tinguis experiència en una posició semblant.
3. Imprescindibles tenir domini d'anglès i francès de manera oral i escrita.
4. Persona proactiva, empàtica, responsable, organitzada, comunicativa i amb ganes de formar part d'un ambient de treball dinàmic.
#J-18808-Ljbffr