Per a important empresa referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica, amb seu a Osona i amb important presència internacional, seleccionem a un/a Customer Services, la missió del/la qual serà la de donar suport i col·laborar, des de l´oficina, en el procés de gestió comercial.
En dependència de Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Col·laboració en la gestió comercial i coordinació amb l´equip comercial i els diferents distribuïdors.
- Responsabilitzar-se del sistema de gestió del departament de Customer Service.
- Atenció telefònica i per mail a clients i distribuïdors.
- Recopilació i elaboració d´indicadors comercials.
- Resolució d´incidències vàries de clients (80%. per mail, 20%. telefòniques).
S´ofereix:
- Incorporació immediata en reconeguda empresa industrial en creixement i amb sòlida trajectòria en el sector.
- Jornada completa amb horari: De dilluns a dijous: entrada flexible entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres: entrada flexible entre 8h i 9h i sortida a partir de les 16h.
- Condicions salarials negociables, segons l´experiència, coneixements i valors aportats. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona responsable, empàtica, resolutiva, amb habilitats comunicatives i amb forta vocació de servei.
- Coneixements i experiència en gestió administrativa - comercial en l´àmbit internacional.
- Nivell avançat d´anglès (C1) i intermedi de francès (mínim B1).
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
- Es valoraran positivament coneixements del sector del packaging o de la cosmètica.
- Es valorarà positivament experiència en l´ús del software KAIS.
- Castellà: avançat.
- Anglès: avançat (C1).
- Francès: intermedi (mínim B1).
- Es valoraran molt positivament domini d´altres idiomes estrangers.