S''incorporara a Althaia Xarxa Assistencial Universitaria de Manresa www.althaia.cat. La Fundacio Althaia gestiona recursos dAtencio Especialitzada, Atencio Primaria, Atencio Sociosanitaria, Salut Mental i Salut Mutual i Privada. Donem assistencia a habitants procedents del Bages, Solsones, Moianes aixi com Cerdanya i Bergueda.Som una xarxa assistencial de referencia per a mes de 270.000 habitants. Actualment disposem de 407 llits d''hospitalitzacio d''aguts, de 60 llits de caracter privat i de 84 places d''atencio a la dependencia. Anualment atenem aproximadament 26.000 ingressos de pacients hospitalitzats, 20.000 intervencions quirurgiques i 2.000 parts. Realitzem sobre 360.000 consultes externes i atenem 130.000 urgencies, de les quals 3.000 de salut mental. Som Institucio docent i en el grau de Medicina i Cirurgia collaborem amb la UIC i la UVic UCC.En dependencia directa de la Responsable de l''area economico financera, les seves principals funcions seran:Desenvolupar i implementar la politica de compres i logistica de l''organitzacio.Liderar i optimitzar les operacions de l''area de compres i logistica, garantint l''eficiencia, la qualitat i la rendibilitat del departament.Negociar i gestionar els contractes amb provedors, mantenint relacions constructives i duradores.Elaborar i fer seguiment del pressupost de compres i inversions dequipament.Supervisar i millorar els processos de magatzem i logistica per garantir laprovisionament eficient dels materials i productes.Realitzar l''analisi i seguiment dels consums i gestionar l''estoc de manera optima.Treballar estretament amb altres departaments per entendre i donar resposta a les necessitats de compra de lorganitzacio.Coordinar el proces de magatzem i logistica i liderar el proces de digitalitzacio i automatitzacio de larea.Implantar metodes de millora continua orientats a la reduccio de costos i a leficiencia.Gestionar i desenvolupar lequip de professionals, fomentant un ambient de treball collaboratiu i productiu.Quin es el perfil que busquem ?Llicenciatura o Grau en administracio i direccio d''empreses, economia, enginyeria o similar.Experiencia minima de 5 anys en posicions com a responsable de compres i logistica empresa del sector privat.Es valorara:Experiencia en SAP.Orientacio als resultatsHabilitat de comunicacio i negociacioPresa de decisions.Lideratge i gestio de persones.Capacitat analitica.Capacitat de resposta i resolucio.Treball en equip.Orientacio al client intern.Que oferim ?Contracte indefinit. Jornada completa (1620 hores/any)Horari de dilluns a divendres de 8 a 16hSalari segons conveni SISCATFormacio continuada i carrera professionalIncorporacio: febrer 2025Interessats/des:Inscriure''s a l''oferta i adjuntar cv.