Formació
Titulació universitària en Educació Social.
Amb carnet de director/a de lleure.
Competències
1. Capacitat relacional i de comunicació.
2. Capacitat de dissenyar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius.
3. Competència socioeducativa de treball amb infants/adolescents en risc.
4. Coneixement del treball amb xarxa entre projectes, amb escoles, administració i altres agents socials.
5. Competència en direcció i lideratge d’equips de treball.
6. Es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants.
Experiència i requeriments
1. Mínim 1 any d’experiència.
2. Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C).
3. Experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb adolescència en situació de desavantatge social.
4. Experiència en el treball d'elements socioeducatius a través dels processos grupals.
Feina
1. Realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies i coordinació amb la xarxa).
2. Realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts.
3. Intervenció socioeducativa en grup i individualment.
4. Acompanyament de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques.
5. Coordinació amb entitats i la xarxa d’atenció a la infància.
6. Coordinació de temes vinculats amb el programa ProInfància.
#J-18808-Ljbffr