Busquem un/a Responsable d’Operacions Ecommerce i Gestió d’Estoc per liderar i optimitzar la gestió d’inventari, atenció al client i eficiència operativa de la nostra botiga en línia. Aquesta posició s’encarregarà de garantir un flux òptim de productes, minimitzar incidències i millorar l’experiència de compra del client, mitjançant la digitalització i optimització de processos.
Responsabilitats Clau:
1. Gestió d’Estoc i Optimització d’Operacions:
* Supervisar i coordinar el control d’estoc, assegurant una correcta disponibilitat de productes i reduint trencaments d’estoc.
* Implementar sistemes d’optimització i previsió de demanda per garantir una millor planificació.
* Coordinar la regularització d’inventari, assignant correctament ubicacions als nous productes.
* Optimitzar i digitalitzar els processos de magatzem i actualització d’estoc a l’ERP (a3ERP) per millorar l’eficiència.
* Gestionar i minimitzar incidències relacionades amb compres, enviaments i devolucions.
2. Atenció al Client i Millora de l’Experiència d’Usuari:
* Supervisar i millorar els processos d’atenció al client, garantint una resposta ràpida i efectiva a les consultes.
* Coordinar-se amb logística i servei postvenda per agilitzar resolucions de problemes amb comandes i enviaments.
* Implementar sistemes per reduir incidències en comandes, devolucions i garanties.
* Analitzar el feedback dels clients i proposar millores en operacions i experiència de compra.
3. Optimització de la Botiga Online i Processos Digitals:
* Gestionar i actualitzar productes, categories i preus a la botiga online, assegurant una organització clara i intuïtiva.
* Coordinar l’actualització d’informació de productes a l’ERP (a3ERP) i a la web.
* Analitzar dades de vendes i estoc per prendre decisions estratègiques.
* Implementar millores en processos digitals per agilitzar operacions i reduir errors.
Perfil Buscat:
* Experiència mínima de 2 anys en operacions ecommerce, gestió d’estoc i/o atenció al client.
* Coneixement d’ERP (preferiblement a3ERP) i eines de gestió d’inventari.
* Experiència en resolució d’incidències logístiques i atenció al client.
* Habilitats per optimitzar processos i digitalitzar operacions.
* Capacitat d’anàlisi de dades i presa de decisions operatives.
* Orientació a la millora contínua i optimització de recursos.
* Excel·lents habilitats organitzatives i de coordinació d’equips.
Què Oferim?
* Posició estratègica en una empresa en creixement.
* Autonomia i capacitat de decisió per millorar processos i operacions.
* Retribució competitiva, segons experiència i aportació.
* Entorn dinàmic i digital, amb reptes constants.
* Oportunitats de desenvolupament professional i formació contínua.