La persona realitzará tasques administratives- comptables, tals com:
Àrea proveïdors:
1. Atenció telefònica de proveïdors.
2. Comptabilitzar i conciliar pagaments a proveïdors.
3. Revisar el registre de factures rebudes per la correcta presentació de lIVA.
4. Reclamar els saldos a favor de lempresa als proveïdors
Àrea clients:
5. Emetre les factures de clients, enviar-les i comptabilitzar-les.
6. Comptabilitzar cobraments.
Àrea comptable:
7. Comptabilització de moviments bancaris i de caixa.
8. Conciliació bancaria.
9. Comptabilitzar operacions periòdiques: amortitzacions, periodificacions, assegurances varies i impostos municipals.
10. Revisar i confeccionar arxiu per liquidacions IVA.
11. Confecciona els tancaments comptables mensuals.
12. Participar en lauditoria comptable obligatòria.
13. Participa en el tancament anual de la societat.
Àrea processos interns:
14. Col·laborar amb el redisseny de procediments interns
S´ofereix:
- Incorporació en una empresa consolidada i en creixement.
- Contracte indefinit
- Flexibilitat horaria, divendres jornada intensiva
- Retribució econòmica segons vàlua
- Bon ambient de treball
- Beneficis d´empresa Oferta de treball a la comarca Osona
La persona ha d´estar acostumat/ada a treballar en equip.
Cal experiència demostrada de mínim 5 anys en treballs administratius específicament a làrea comptable amb imputació analítica a centres de cost.
És imprescindible agilitat informàtica i un alt nivell de comptabilitat.
Cal que la persona disposi de canet de conduir i cotxe propi.
Es valorarà nivell danglès.
Es valorarà lexperiència fiscal.
Persona proactiva, amb ganes d´aportar valor afegit a l´equip i a l´empresa.