Empresa distribuïdora farmacèutica líder en productes òptics i complements del benestar de la visió, precisa incorporar un/a Tècnic de Marketing.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar: Elaborar contingut per les xarxes socials de l'empresa i donar resposta de la manera adequada als comentaris que aquests generin.
Creació, gestió i seguiment de les campanyes de fidelització als clients. Es treballarà de manera conjunta amb el Departament Comercial i de Disseny.
Creació i gestió d'una base de dades de clients potencials i accions i oportunitats sobre aquesta.
Anàlisi de les accions creades i realitzades.
Requisits: Formació acadèmica : Marketing o similar.
Idiomes : anglès.
Coneixements : domini d'eines informàtiques, CRM (campanyes, mailinigs, etc), venda online (e-commerce), marketing online i relacional, capacitat d'interpretació del tràfic de la web. Es valorarà coneixements en aplicacions informàtiques com: MailChimp, Canva, Oddo, Tableau, MicroStrategy, etc.
Experiència professional : imprescindible experiència mínima d'un any en tasques similars.
Aspectes a valorar : persona amb capacitat de comunicació verbal i escrita, analítica, àgil en la resolució de problemes, visió comercial de negoci, capacitat de treball en equip, orientada a objectius.
Condicions: Horari : 40h/setmanals, de dilluns a divendres.
Contracte : indefinit.
#J-18808-Ljbffr