Important Consultoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de l´assessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Consultor/a Laboral i de la Seguretat Social.
En dependència del/la Responsable de l´Àrea Jurídic Laboral, les seves principals tasques i responsabilitats són les següents:
- Romandre amatent a les modificacions de la legislació laboral i analitzar les seves conseqüències per a les companyies clients assignades.
- Informar els clients de les novetats i ajudar-los a implementar els canvis que calguin per a complir amb la llei.
- Assessorar els clients en tot allò que necessitin relacionat amb l´àrea Laboral i de Seguretat Social per tal d´ajudar-los a prendre decisions.
- Assessorament i informació en matèria laboral.
- Estudis, càlculs i tramitacions de prestacions, jubilacions i incapacitats laborals.
- Assessorament respecte de les prestacions d´atur i subsidis. Tramitació de la capitalització d´atur.
- Informació i assessorament respecte dels registres de jornada.
- Assessorament i gestió d´acomiadaments.
- Disseny de Polítiques retributives.
- Assessorament i acompanyament en les Eleccions Sindicals de l´empresa.
- Reestructuració empresarial.
- Plans d´igualtat.
- Actuacions en l´àmbit judicial en temes laborals i Seguretat Social com sancions, acomiadaments, accidents de treball, inspeccions de treball, entre d´altres.
- Actuacions davant la Inspecció de Treball en defensa dels interessos dels clients del despatx.
S´ofereix:
- Incorporació immediata en Consultoria d´empreses consolidada, amb poca rotació de personal i amb bon ambient de treball.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Formació interna a càrrec de l´empresa.
- Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres i estiu: de 8h a 14:30h.
- Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Pàrquing privat per a persones que hagin d´utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins al lloc de treball. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona amb facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
- Capacitat d´organització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
- Bon nivell d´ofimàtica.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.