Què oferim?
Contracte indefinit.
Oportunitats de creixement professional amb un pla de carrera, formació contínua i desenvolupament personal.
Modalitat de teletreball parcial per a major flexibilitat i conciliació personal.
Molt bon ambient de treball. Oferta de treball a la comarca Baix Llobregat
Titulació en Administració i Direcció d´Empreses, Finances o camp relacionat.
Experiència prèvia mínima de 2 anys en un lloc similar.
Domini d´eines informàtiques i programari de comptabilitat.
Coneixements de normativa fiscal i comptable.
Habilitats de comunicació i treball en equip.
Capacitat per a treballar sota pressió i complir terminis establerts.
Si creus que pots encaixar i estàs obert/a a un canvi, inscribete i ens posarem en contacte amb tu per a avançar en el procés.
Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d´experiència en el mercat. Estem situats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional. La nostra missió principal és fer felices a les persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Potenciem el valor de les empreses a través de les persones, de veritat.
Des de la nostra divisió Empatif Recruiting, col·laborem amb una empresa líder en producció audiovisual, especialitzada en esdeveniments exclusius. Amb una cultura centrada en la innovació, l´excel·lència i el treball en equip, estem en la cerca d´un/a professional per a l´àrea d´Administració i Finances.