Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA AL DEPT. LABORAL (despatx advocats) a Girona (Girona)
Funcions i requisits de la vacant:
Busquem una persona amb ganes d'aprendre, de sumar i fer equip, amb capacitat d'organització i facilitat d'aprenentatge en eines informàtiques. El lloc de treball que es precisa és per realitzar assistència a direcció, gestió de terminis, gestió programa informàtic intern, gestió telefònica parcial, complimentar escrits de tràmit, persona adscrita dins l'àrea / departament de laboral.
Condicions que ofereix l’empresa:
De 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 (dilluns a dijous); 9:00 a 14:00 (divendres).
Perspectiva de la feina:
Previsió d'incorporació.
Altres dades a destacar:
HORARI I JORNADA NEGOCIABLE. En principi, la jornada seria de 37 hores setmanals en l'horari indicat.
Requisits mínims:
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
* Grau amb titulació Dret.
* Certificats Professionals amb titulació Operacions auxiliars de serveis administratius i generals (ADGG0408).
* Certificats Professionals amb titulació Secretari/ària (ADGI20).
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Secretariat.
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
És imprescindible una experiència prèvia en tasques administratives, de recepció o de gestió. Serà valorable si aquesta experiència guarda relació amb el món jurídic, especialment el laboral.
Altres requeriments:
Es valorarà la iniciativa i la proactivitat en la realització de les tasques a realitzar.
Despatx d’advocats multidisciplinar en expansió. Equip integrat de professionals amb un bon clima de treball, amb passió pel Dret i amb vocació de créixer conjuntament. Creiem que un bon servei jurídic als clients comença amb un bon equip de persones que sumin.
#J-18808-Ljbffr