T´agrada el tracte amb el client i t´agradaria trobar una feina estable per la zona del baix empordà?
Si tens experiència com a dependent/a i en tasques bàsiques a nivell administratiu, aquesta oferta et pot interessar.
Des de l´Oficina d´Adecco Girona, col.laborem amb una empresa de la zona del baix empordà, rodalies Palafrugell, que requereix incorporar a una persona al seu equip de botiga.
Les teves principals funcions per aquesta posició seran:
-Atenció al client presencial i telefònica
-Preparació de comandes
-Suport back Office a l´equip comercial
-Ordre de l´espai de l´establiment, decoració i imatge.
Per aquesta posició requerim a una persona:
-Experiència tracte amb el públic
-Nivell alt d´anglès
-Valorable francès
-Experiència tasques administratives bàsiques
-Persona proactiva, responsable, i resolutiva.
T´oferim, contracte directament per empresa, directament Indefinit amb període de prova corresponent.
Horari de Dilluns a Dissabte, una setmana de matins i una setmana de tardes.
08:00 a 14:30 // 14:00 a 20:30
Es treballa 1 o 2 diumgenes a l´any de 10:00 a 15:00, i el dilluns següent es farà festiu.
Salari 18.000€ SBA
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Se requiere:
.
Se ofrece:
.