Empresa multinacional dedicada a la venda, lloguer, dotació de recanvis, reparació i manteniment d'equips de manutenció industrial. Precisa incorporar personal Tècnic/a HelpDesk per a les seves instal-lacions de Barberà del Vallés.
La persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:
* Gestió Incidències de programari.
* Gestió Incidències de Maquinari.
* Preparació d'equips informàtics.
* Gestió de les Instal-lacions Externes hagudes en els diferents departaments (Aplicacions de Bancs, Cooperativa, etc).
* Manteniment i Gestió dels Servidors de la Seu Central.
* Gestió de permisos i carpetes, entre altres, en Servidor intern.
* Connexió Física de les connexions de Xarxa/Telèfon necessàries.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Salario: 19.000,00€-24.000,00€ al año
Beneficios:
* Apoyo para el cuidado de niños
* Flexibilidad horaria
* Seguro de vida
* Seguro médico privado
* Ticket restaurante
Horario:
De lunes a viernes
Flexibilidad horaria
Preguntas para la solicitud:
Si us plau, detalla breument la teva experiència relacionada amb la posició:
Educación:
Licenciatura/Grado (Obligatorio)
Experiência:
Tècnic/a PRL: 1 año (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr