[pimecjobs.png]
[Captura2.PNG]
Descripció
Pimec precisa incorporar un/a administratiu/va per donar suport en els diferents programes d'ocupació.
-----------------------------------
Quines seran les teves responsabilitats?
Donar suport a totes les tasques i actuacions del programa respectant els terminis, metodologia i instruccions.
* Gestió documental i arxiu de projectes Subvencionats.
* Elaboració de BBDD de proveïdors i contactes interns i externs
* Gestió de comandes i gestió administrativa de factures per garantir la correcta execució del programa.
* Coordinació d’agendes, trucades, comunicacions de l’àrea i reunions.
-----------------------------------
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?
* Es requereix CFGM, CFGS en administració i finances o similar.
Imprescindible domini del Català i el Castellà, parlats i escrits correctament.
* Experiència d’un any en el desenvolupament de les funcions anteriorment descrites.
* Valorable experiència en programes d’Ocupació o inserció, Mercat de Treball, execució de subvencions, terminis i normativa aplicable a sol·licituds.
* Valorable experiència en comunicació i treball amb entitats públiques com el SOC, entre d’altres.
-----------------------------------
Quins beneficis t'aportarem?
* Jornada completa: dll-dj.horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18.30h i div horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30.
* 1 dia teletreball
* Contracte fix-discontinuo – Data finalització el 21/12/2024
*Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.
[Captura2.PNG]